Izvorni znanstveni članak
Rumunjsko tržište farmera. Pristup putem modela Logit Multinomial
Cristian Dragoş
; Faculté de Sciences Economiques et de Gestion des Affaires, Université Babes Bolyai, Cluj-Napoca, Roumanie
Vincenţiu Vereş
; Faculté de Sciences Economiques et de Gestion des Affaires, Université Babes Bolyai, Cluj-Napoca, Roumanie
Sažetak
Ovaj članak analizira stanje tržišta farmera u Rumunjskoj i stav o glavnim suparnicima: specijalizirane trgovine i supermarketi. Koristi se logit model kako bi se procijenilo one karakteristike potrošača koje određuju njihovu sklonost prema određenom obliku komercijalizacije svježih poljoprivrednih proizvoda. Rezultati modela pokazuju da tržište farmera može zadržati jedan relativno stabilan segment potrošača jer je bolji od ostalih konkurenata po: cijeni, po zemljopisnom položaju bliži je potrošačima, po svježini i raznolikosti proizvoda.
Ključne riječi
Poljoprivredni proizvodi; tržište farmera; Rumunjska; logit multi- multinomial
Hrčak ID:
18233
URI
Datum izdavanja:
21.12.2007.
Posjeta: 2.909 *