Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Rumunjsko tržište farmera. Pristup putem modela Logit Multinomial

Cristian Dragoş ; Faculté de Sciences Economiques et de Gestion des Affaires, Université Babes Bolyai, Cluj-Napoca, Roumanie
Vincenţiu Vereş ; Faculté de Sciences Economiques et de Gestion des Affaires, Université Babes Bolyai, Cluj-Napoca, Roumanie


Puni tekst: engleski pdf 437 Kb

str. 291-308

preuzimanja: 1.765

citiraj


Sažetak

Ovaj članak analizira stanje tržišta farmera u Rumunjskoj i stav o glavnim suparnicima: specijalizirane trgovine i supermarketi. Koristi se logit model kako bi se procijenilo one karakteristike potrošača koje određuju njihovu sklonost prema određenom obliku komercijalizacije svježih poljoprivrednih proizvoda. Rezultati modela pokazuju da tržište farmera može zadržati jedan relativno stabilan segment potrošača jer je bolji od ostalih konkurenata po: cijeni, po zemljopisnom položaju bliži je potrošačima, po svježini i raznolikosti proizvoda.

Ključne riječi

Poljoprivredni proizvodi; tržište farmera; Rumunjska; logit multi- multinomial

Hrčak ID:

18233

URI

https://hrcak.srce.hr/18233

Datum izdavanja:

21.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.909 *