Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i1.2386
Učenička iskustva integracije tradicionalnih igara u osnovnoškolski program
Marina Vasileva
; Ss. Cyril and Methodius University, Faculty of Computer Science and Engineering
Toni Malinovski
orcid.org/0000-0002-7876-0953
; FON University, Faculty of Information and Communication Technology
Tatjana Vasileva-Stojanovska
; Ss. Cyril and Methodius University, Faculty of Computer Science and Engineering
Vladimir Trajkovik
orcid.org/0000-0001-8103-8059
; Ss. Cyril and Methodius University, Faculty of Computer Science and Engineering
Sažetak
Iako je potencijal učenja zasnovanog na igri široko prepoznat, učinkovita integracija igara u okruženje učionice prije svega zahtijeva bolje razumijevanje učenika. Cilj ovog istraživanja jest identificirati relevantne čimbenike koji utječu na iskustva učenika prilikom integracije tradicionalnih dječjih igara u program osnovne škole. U istraživanju su sudjelovala 142 učenika iz različitih osnovnih škola, koji su pohađali veći broj sati na kojima su se koristile isključivo aktivnosti zasnovane na igri, odnosno igre tehnološki pojačane (a)sinkronim učenjem na daljinu. U sklopu istraživanja razvijen je model zasnovan na strukturnim jednadžbama, koji je testiran uz pomoć odgovora učenika, prikupljenih s pomoću anketa provođenih nakon svakog sata. Rezultati sugeriraju da na iskustvo učenika izravno utječe njihova motivacija za sudjelovanje u novom okruženju, njihovi stavovi (u vezi sa satima zasnovanim isključivo na igri), kao i tehnološka učinkovitost (u vezi sa satima koji uključuju aktivnosti zasnovane na učenju na daljinu). Također smo ustanovili da učenici različite dobi dijele slična subjektivna iskustva te identificirali jasnu razliku između stavova učenika i ishoda učenja u kontekstu igranja u učionici i (a)sinkronog učenja.
Ključne riječi
igre u učionici; osnovna škola; učenje zasnovano na igri; model strukturne jednadžbe; iskustvo učenika
Hrčak ID:
199591
URI
Datum izdavanja:
30.3.2018.
Posjeta: 2.046 *