Recenzija, Prikaz slučaja
Prof. dr. sc. Marcel Meler: ’"MARKETING" Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 1999.
Aleksandar Bazala
; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 98 Kb
str. 127-128
preuzimanja: 598
citiraj
APA 6th Edition
Bazala, A. (1998). Prof. dr. sc. Marcel Meler: ’"MARKETING" Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 1999.. Ekonomski vjesnik, XI (1-2), 127-128. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/206405
MLA 8th Edition
Bazala, Aleksandar. "Prof. dr. sc. Marcel Meler: ’"MARKETING" Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 1999.." Ekonomski vjesnik, vol. XI, br. 1-2, 1998, str. 127-128. https://hrcak.srce.hr/index.php/206405. Citirano 04.05.2024.
Chicago 17th Edition
Bazala, Aleksandar. "Prof. dr. sc. Marcel Meler: ’"MARKETING" Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 1999.." Ekonomski vjesnik XI, br. 1-2 (1998): 127-128. https://hrcak.srce.hr/index.php/206405
Harvard
Bazala, A. (1998). 'Prof. dr. sc. Marcel Meler: ’"MARKETING" Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 1999.', Ekonomski vjesnik, XI(1-2), str. 127-128. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/206405 (Datum pristupa: 04.05.2024.)
Vancouver
Bazala A. Prof. dr. sc. Marcel Meler: ’"MARKETING" Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 1999.. Ekonomski vjesnik [Internet]. 1998 [pristupljeno 04.05.2024.];XI(1-2):127-128. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/206405
IEEE
A. Bazala, "Prof. dr. sc. Marcel Meler: ’"MARKETING" Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 1999.", Ekonomski vjesnik, vol.XI, br. 1-2, str. 127-128, 1998. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/206405. [Citirano: 04.05.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
206405
URI
https://hrcak.srce.hr/206405
Datum izdavanja:
14.1.2000.
Posjeta: 964
*