Pregledni rad
UPRAVLJANJE PRODAJNIM OSOBLJEM U FUNKCIJI USPJEŠNOSTI POSLOVANJA PUTNIČKE AGENCIJE
Ivan Frančišković
; Ekonomski fakultet Rijeka
Josip Tomljanović
; Ekonomska škola u Rijeci
Sažetak
U radu se analizira prodajno osoblje turističke agencije, kao temeljni činitelj koji svojim djelovanjem kroz osobnu prodaju utječe na uspješnost poslovanja. Razmatrana su relevantna obilježja osoblja turističke agencije, načela osobne prodaje i analiziran je odnos prodajnog osoblja prema turističkoj klijenteli. Tijekom istraživanja, žarište interesa bilo je na procesu planiranja prodajnog osoblja turističke agencije kroz utvrđivanje ciljeva, strategije, strukture, veličine i nagrađivanja. Posebna pozornost posvećena je regrutiranju i selekciji, usavršavanju, usmjeravanju, motiviranju i ocjenjivanju prodajnog osoblja kao aktivnostima za efikasniji utjecaj na uspješnost poslovanja turističke agencije.
Ključne riječi
prodajno osoblje turističke agencije; osobna prodaja; planiranje prodajnog osoblja; regrutiranje i selekcija; usavršavanje; usmjeravanje; motiviranje; ocjenjivanje uspješnosti
Hrčak ID:
209399
URI
Datum izdavanja:
18.10.2001.
Posjeta: 1.016 *