Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

STRATEŠKO UPRAVLJANJE POLITIČKOM REPUTACIJOM

Zoran Tomić orcid id orcid.org/0000-0003-1148-2896 ; Sveučilište u Mostaru
Marin Čuljak ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru


Puni tekst: hrvatski pdf 162 Kb

str. 7-27

preuzimanja: 928

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 25 Kb

str. 28-28

preuzimanja: 153

citiraj


Sažetak

Strateško upravljanje političkom reputacijom ozbiljan je i posebno važan dio komuniciranja u novije vrijeme. Činjenica jest da svako upravljanje samo po sebi znači jedan sustavan rad koji koristi metode i tehnike kako bi se došlo do konačnoga cilja. Taj konačan cilj unutar političke reputacije može se odnositi na političare, ali i na političke organizacije. Rad se bavi analizom karakteristika idealna političara, važnosti imidža, ugleda i sličnim temama. Za kvalitetno upravljanje političkom reputacijom važno je spoznati stil komuniciranja, oblikovati političke priče, medijski izvještavati, organizirati strateške resurse te unutarnju organizaciju. Autori kroz primjere iz prakse nastoje približiti dijelove upravljanja političkom reputacijom i važne čimbenike unutar ovoga procesa. Kroz istraživanje odnosa između upravljanja reputacijom, odnosa s javnošću, profesionalizacije komunikacije i političke reputacije, autori nastoje približiti javnosti važnost i karakteristike upravljanja političkom reputacijom.

Ključne riječi

upravljanje; politička reputacija; imidž; reputacija; odnosi s javnošću; politička komunikacija

Hrčak ID:

209992

URI

https://hrcak.srce.hr/209992

Datum izdavanja:

29.11.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.972 *