Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.46458/27121097.2018.24.94

MOTIVACIJA ZAPOSLENIH I UČINKOVITOST PRUŽANJA USLUGA U JAVNOM SEKTORU – STAVOVI DJELATNIKA MUP-a SREDNJOBOSANSKE ŽUPANIJE FEDERACIJE BiH

Maja Letica orcid id orcid.org/0000-0003-1544-9604 ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Marijana Marijanović ; MUP F BiH Central Bosnia Canton, Travnik, Bosnia and Herzegovina


Full text: croatian pdf 337 Kb

page 94-107

downloads: 702

cite


Abstract

Kada efektivnost rada u javnom sektoru počne da stagnira ili da opada, nameće se logično pitanje „Zašto se to događa?“. Odgovor se nalazi, prije svega, u činjenici da se sa razvojem broja uposlenika u javnom sektoru i sa nastalim društvenim promjenama nije usporedo tekao i proces za unapređenje sistema upravljanja ljudskim resursima, te sistema motivacije u okviru istog. Uzrok određenog ponašanja čovjeka jesu unutarnji psihološki pokretači koji ga tjeraju na neku aktivnost, pa učinak nekog pojedinca ne ovisi samo o njegovoj sposobnosti već i o motivaciji. Zadatak i obveza menadžera je da shvate ljudsku složenost i osobnost, motivacijske teorije te da u zavisnosti od specifičnih okolnosti u kojima javni sektor djeluje izabere i primjeni materijalne i nematerijalne motivacijske tehnike.

Cilj rada je istražiti postajanje i karakteristiku veze motivacije i učinkovitosti pružanja usluga u javnom sektoru s posebnim osvrtom na povezanost sustava kontrole i stimuliranja zaposlenih s učinkovitosti pružanja usluga.

Keywords

motivacija; efektivnost; javni sektor

Hrčak ID:

216702

URI

https://hrcak.srce.hr/216702

Publication date:

30.1.2019.

Visits: 1.275 *