Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.46458/27121097.2018.24.94

MOTIVACIJA ZAPOSLENIH I UČINKOVITOST PRUŽANJA USLUGA U JAVNOM SEKTORU – STAVOVI DJELATNIKA MUP-a SREDNJOBOSANSKE ŽUPANIJE FEDERACIJE BiH

Maja Letica orcid id orcid.org/0000-0003-1544-9604 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Marijana Marijanović ; MUP F BiH, Županija Središnja Bosna, Travnik, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 337 Kb

str. 94-107

preuzimanja: 691

citiraj


Sažetak

Kada efektivnost rada u javnom sektoru počne da stagnira ili da opada, nameće se logično pitanje „Zašto se to događa?“. Odgovor se nalazi, prije svega, u činjenici da se sa razvojem broja uposlenika u javnom sektoru i sa nastalim društvenim promjenama nije usporedo tekao i proces za unapređenje sistema upravljanja ljudskim resursima, te sistema motivacije u okviru istog. Uzrok određenog ponašanja čovjeka jesu unutarnji psihološki pokretači koji ga tjeraju na neku aktivnost, pa učinak nekog pojedinca ne ovisi samo o njegovoj sposobnosti već i o motivaciji. Zadatak i obveza menadžera je da shvate ljudsku složenost i osobnost, motivacijske teorije te da u zavisnosti od specifičnih okolnosti u kojima javni sektor djeluje izabere i primjeni materijalne i nematerijalne motivacijske tehnike.

Cilj rada je istražiti postajanje i karakteristiku veze motivacije i učinkovitosti pružanja usluga u javnom sektoru s posebnim osvrtom na povezanost sustava kontrole i stimuliranja zaposlenih s učinkovitosti pružanja usluga.

Ključne riječi

motivacija; efektivnost; javni sektor

Hrčak ID:

216702

URI

https://hrcak.srce.hr/216702

Datum izdavanja:

30.1.2019.

Posjeta: 1.252 *