Izvorni znanstveni članak
UTJECAJ VIDEA NA RAZUMIJEVANJE VOKABULARA ENGLESKOGA JEZIKA
Maja Katura
; Srednja škola Čapljina
Sažetak
Korištenje videa kao audiovizualnoga sredstva u nastavi stranih jezika
raste i može uvelike pomoći nastavnicima i učenicima. Cilj ovoga istraživanja
jest utvrditi kako video utječe na uspješnost razumijevanja novih
sadržaja i učenje novoga vokabulara kod srednjoškolaca koji uče engleski
jezik. Za ispitanike su izabrani učenici prvoga razreda opće gimnazije
u Srednjoj školi Čapljina tijekom školske 2013./2014., a podijeljeni su u
dvije skupine. Skupini bez videa novi sadržaj je predstavljen u obliku
pisanoga teksta, dok je skupini s videom isti taj sadržaj predstavljen u audiovizualnome
zapisu. Analizom rezultata testova koje su radili učenici
iz obje skupine utvrdili smo koja skupina je bila uspješnija u razumijevanju
i učenju vokabulara.
Ključne riječi
audiovizualna sredstva; video; razumijevanje; uloga nastavnika
Hrčak ID:
216845
URI
Datum izdavanja:
15.7.2015.
Posjeta: 1.248 *