Informatologia, Vol. 51 No. 3-4, 2018.
Pregledni rad
https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.8
KULTURA U VRIJEME NOVIH MEDIJA
Borivoje Baltezarević
; Fakultet za menadžment, Sremski Karlovci
Radoslav Baltezarević
; Visoka škola za komunikacije, Beograd
Vesna Baltezarević
; Fakultet za kulturu i medije, Beograd
Sažetak
Novi mediji se orijentiraju na nove tehnologije i digitalizaciju svojih sadržaja koja ima dobre i loše efekte kojima su izloženi pojedinci, ali i društvo u cjelini. Digitalizacijom intrapersonalne komunikacije dolazi istovremeno i do digitalizacije kulture i društva. Tehnologija, pored svih, nesumnjivo dobrih karakteristika, ima također i negativne refleksije jer ‘seobom’ u virtualne prostore pojedinci doprinose transformiranju postojeće kulture u virtualnu kulturu. Kultura u tranziciji prema digitalnom dobu prerasta u kulturu zaboravljanja i suočena je sa prekidom kontinuiteta uloge pojedinca u očuvanju postojećih tradicionalnih kulturnih vrijednosti. Cilj ovog rada je prikazati stavove ispitanika koji koriste virtualne socijalne mreže o kulturi koja se stvara u virtualnom okruženju i njihovo mišljenje o tome da li virtualno umrežavanje dovodi do promjena u njihovom odnosu sa tradicionalnom kulturom i društvenim odnosima u realnom svijetu.
Ključne riječi
tehnologija; novi mediji; kultura; virtualne društvene mreže
Hrčak ID:
217570
URI
Datum izdavanja:
30.12.2018.
Posjeta: 2.949 *