Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20901/ms.9.18.5

Strateško planiranje i odnosi s javnošću u kulturi: primjer GDK -a „Gavella”

Karolina Zelenika orcid id orcid.org/0000-0003-2308-7033 ; diplomirala na studiju komunikologije Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu te na studiju sociologije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Tanja Grmuša orcid id orcid.org/0000-0002-2675-0171 ; Poslovno veleučilište Zagreb, Hrvatska
Jelena Jurišić ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 557 Kb

str. 81-105

preuzimanja: 994

citiraj


Sažetak

Kazališta, baš kao i tvrtke u korporativnom sektoru, imaju zadatak informiranja i održavanja odnosa s publikom. Za navedene zadaće pretežno su zaduženi odjeli marketinga, odnosa s javnošću ili pak propagande. Upravo zbog specifične organizacije odnosa s javnošću u kulturi, u suradnji s Gradskim dramskim kazalištem „Gavella”, provedena su dva kvalitativna i jedno kvantitativno istraživanje. Cilj prvog istraživanja bio je metodom dubinskog intervjua utvrditi kako djelatnici GDK-a „Gavella” doživljavaju stratešku komunikaciju kazališta. Nadalje, cilj drugog istraživanja, u kojemu je korištena metoda fokus-grupa, bio je analizirati imidž GDK-a „Gavella” te recepciju predstava kao programskog sadržaja kod publike. Konačno, cilj trećeg istraživanja, provedenog metodom ankete, bio je ispitati obilježja i preferencije publike GDK-a „Gavella”. Zaključci istraživanja pokazuju dvosmjeran utjecaj: imidža kazališta na očekivanja gledatelja putem repertoara te strateške komunikacije na imidž kazališta.

Ključne riječi

imidž; kazališna publika; kazališni razgovori; kultura; odnosi s javnošću u kulturi; strateško planiranje

Hrčak ID:

218213

URI

https://hrcak.srce.hr/218213

Datum izdavanja:

28.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.777 *