Medijske studije, Vol. 9 No. 18, 2018.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20901/ms.9.18.5
Strateško planiranje i odnosi s javnošću u kulturi: primjer GDK -a „Gavella”
Karolina Zelenika
orcid.org/0000-0003-2308-7033
; diplomirala na studiju komunikologije Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu te na studiju sociologije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Tanja Grmuša
orcid.org/0000-0002-2675-0171
; Poslovno veleučilište Zagreb, Hrvatska
Jelena Jurišić
; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Sažetak
Kazališta, baš kao i tvrtke u korporativnom sektoru, imaju zadatak informiranja i održavanja odnosa s publikom. Za navedene zadaće pretežno su zaduženi odjeli marketinga, odnosa s javnošću ili pak propagande. Upravo zbog specifične organizacije odnosa s javnošću u kulturi, u suradnji s Gradskim dramskim kazalištem „Gavella”, provedena su dva kvalitativna i jedno kvantitativno istraživanje. Cilj prvog istraživanja bio je metodom dubinskog intervjua utvrditi kako djelatnici GDK-a „Gavella” doživljavaju stratešku komunikaciju kazališta. Nadalje, cilj drugog istraživanja, u kojemu je korištena metoda fokus-grupa, bio je analizirati imidž GDK-a „Gavella” te recepciju predstava kao programskog sadržaja kod publike. Konačno, cilj trećeg istraživanja, provedenog metodom ankete, bio je ispitati obilježja i preferencije publike GDK-a „Gavella”. Zaključci istraživanja pokazuju dvosmjeran utjecaj: imidža kazališta na očekivanja gledatelja putem repertoara te strateške komunikacije na imidž kazališta.
Ključne riječi
imidž; kazališna publika; kazališni razgovori; kultura; odnosi s javnošću u kulturi; strateško planiranje
Hrčak ID:
218213
URI
Datum izdavanja:
28.12.2018.
Posjeta: 2.727 *