Skip to the main content

Original scientific paper

Mediji između korporativne i mesijanske kulturne politike

Fahira Fejzić-Čengić orcid id orcid.org/0000-0002-6915-5882 ; Faculty of Political Science, University of Sarajevo


Full text: english pdf 380 Kb

page 2281-2289

downloads: 312

cite


Abstract

Jurgen Habermas podsjeća nas kako komunikacijski um egzistira u svoje dvije forme, dva oblika. Kao emancipatorski komunikacijski um i tad ostvaruje popravku svijeta i svijesti. No, on može egzistirati i kao forma svoje izopačenosti, kao dakle, pervertirani komunikacijski um koji porobljava i unižava svijet i svijest. Učestala medijatizacija uz pomoć medijskog spektakla u prostoru kulture, etike, estetike te religije uvećava ovu izopačenu dimenziju komunikacijskog uma našega doba.

Keywords

mediji; komunikacijski um; kulturna politika

Hrčak ID:

220374

URI

https://hrcak.srce.hr/220374

Publication date:

23.5.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.317 *