Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32817/amssd.2.2.8

Interaktivni upitnici: računalna podrška interaktivnom sudjelovanju u nastavi matematike

Slobodan Pavasović ; Sveuciliste u Splitu, Fakultet gradevinarstva, arhitekture i geodezije


Puni tekst: hrvatski pdf 848 Kb

str. 11-21

preuzimanja: 541

citiraj


Sažetak

Uvođenje aktivne (odnosno interaktivne) nastave, poticanje i razvijanje kritičkoga i kreativnog razmišljanja polaznika te naglasak na razumijevanju i mogućnostima primjene usvojenih pojmova i metoda, veliki su izazov u nastavi matematičkih predmeta. Koristan alat za postizanje ovih ciljeva su programi za interaktivno sudjelovanje (eng. survey software / poll software), koji omogućavaju izradu pitanja u Web-sučelju na koja polaznici, svatko za sebe, odgovaraju istovremeno (na primjer putem svojih mobilnih telefona). Zajedničkom analizom danih odgovora nastoji se otkloniti uzroke grešaka. Kao primjer mogućnosti korištenja programa za interaktivno sudjelovanje, u članku se prikazuje korištenje programa PollEverywhere u nastavi te iskustva u njegovoj primjeni na predmetu Matematika preddiplomskog stručnog studija Građevinarstvo na FGAG-u Sveučilišta u Splitu.

Ključne riječi

aktivno učenje; interaktivna nastava; unaprjeđenje nastave matematike; program za interaktivno sudjelovanje; PollEverywhere

Hrčak ID:

221914

URI

https://hrcak.srce.hr/221914

Datum izdavanja:

7.5.2019.

Posjeta: 1.007 *