Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

NOVI PRISTUP TEORIJI POTROŠNJE: POTRAŽNJA ZA OBILJEŽJIMA

Đuro Benić orcid id orcid.org/0000-0002-0695-5815 ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Puni tekst: hrvatski pdf 12.607 Kb

str. 65-77

preuzimanja: 740

citiraj


Sažetak

K. J. Lancaster je uveo novi pristup u teoriju potrošnje. Potrošač potražuje
dobra zbog obilježja dobara i ta obilježja, a ne samo dobro po sebi dovode
do korisnosti. Ova teorija omogućuje razmatranje učinaka uvođenja novih
dobara kao i učinaka promjena kvalitete dobara.

Ključne riječi

teorija potrošnje; obiljžja dobra; potrošačeve preferencije; efekt učinkovite supstitucije; granica učinkovitosti; potrošačeva ravnoteža

Hrčak ID:

221992

URI

https://hrcak.srce.hr/221992

Datum izdavanja:

2.12.1994.

Posjeta: 1.304 *