Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

STRATEGIJA FRANŠIZINGA U RAZVOJU GOSPODARSTVA ZEMALJA U TRANZICIJI

Mirko Marković ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Puni tekst: hrvatski pdf 18.820 Kb

str. 349-369

preuzimanja: 289

citiraj


Sažetak

U ovoj raspravi pokušalo se ukazati na ulogu i značaj franšizinga u razvoju
gospodrastva zemalja u tranziciji, osobito ističući u tome dugoročnom procesu, značaj malih gospodarstava kao temelja novog gospodarskog sustava. Polazište rasprave je u konstataciji da mali gospodarstvenici nisu sitni robni proizvođači. Oni su kooperanti, koji uz pomoć mjera ekonomske politike svake države u tranziciji, postaju glavni nositelji odgovarajućih franšizing sustava. Stari proizvodni odnos radnici - kapitalist zamjenjuje se novim proizvodnim odnosima mali gospodarstvenici - velika korporacija!

Ključne riječi

liberalni kapitalizam; novi proizvodni odnos; mali gospodarstvenici; korporacija; franšizat; franšizant; privatizacija; društveno vlasništvo; pluralizam ili dualizam vlasništva; menadžment; konvergencija klasa; besklasno društvo

Hrčak ID:

222062

URI

https://hrcak.srce.hr/222062

Datum izdavanja:

11.12.1995.

Posjeta: 770 *