Ekonomska misao i praksa, Vol. 4 No. 2, 1995.
Stručni rad
STRATEGIJA FRANŠIZINGA U RAZVOJU GOSPODARSTVA ZEMALJA U TRANZICIJI
Mirko Marković
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik
Sažetak
U ovoj raspravi pokušalo se ukazati na ulogu i značaj franšizinga u razvoju
gospodrastva zemalja u tranziciji, osobito ističući u tome dugoročnom procesu, značaj malih gospodarstava kao temelja novog gospodarskog sustava. Polazište rasprave je u konstataciji da mali gospodarstvenici nisu sitni robni proizvođači. Oni su kooperanti, koji uz pomoć mjera ekonomske politike svake države u tranziciji, postaju glavni nositelji odgovarajućih franšizing sustava. Stari proizvodni odnos radnici - kapitalist zamjenjuje se novim proizvodnim odnosima mali gospodarstvenici - velika korporacija!
Ključne riječi
liberalni kapitalizam; novi proizvodni odnos; mali gospodarstvenici; korporacija; franšizat; franšizant; privatizacija; društveno vlasništvo; pluralizam ili dualizam vlasništva; menadžment; konvergencija klasa; besklasno društvo
Hrčak ID:
222062
URI
Datum izdavanja:
11.12.1995.
Posjeta: 784 *