Ekonomska misao i praksa, Vol. 5 No. 1, 1996.
Prethodno priopćenje
TEHNIKE PROCJENJIVANJA POTRAŽNJE
Đuro Benić
orcid.org/0000-0002-0695-5815
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik
Sažetak
Menedžeri moraju poznavati tehnike procjenjivanja potražnje kako bi mogli
donositi učinkovite poslovne odluke. U procjenjivanju potražnje rabe se tri
osnovne metode od kojih su dvije marketinške tehnike i to ankete o potrošnji i tržišni eksperimenti. Najkorisnija i najčešće rabljena metoda procjenjivanja potražnje je regresijska analiza. U regresijskoj analizi posebnu pozornost potrebito je dati vrednovanju modela zbog problema koji mogu nastati kao posljedica specificiranja oblika funkcije potražnje, multikolinearnosti, heteroskedastičnosti i autokorelacije.
Ključne riječi
potražnja; problem identifikacije; anketa o potrošnji; tržišni eksperiment; regresijska analiza
Hrčak ID:
222068
URI
Datum izdavanja:
11.6.1996.
Posjeta: 880 *