Ekonomska misao i praksa, Vol. 9 No. 2, 2000.
Pregledni rad
GRUPNO DONOŠENJE ODLUKA U MARKETING ODLUČIVANJU
Ivan Pavlović
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik
Sažetak
Sustav za potporu grupnom odlučivanju (GDSS) je širi okvir za grupno donošenje odluka. Dio koji se zadnjih godina značajno razvija je Grupno donošenje odluka (Group decision making), GDM. Značaj GDM je u specifičnosti komuniciranja subjekata pri donošenju odluka i načinu prezentiranja mogućih rješenja. Komunikacijske tehnologije omogućavaju neometanu vezu na velikim udaljenostima, pa eksperti iz najudaljenijih krajeva mogu meuđusobno komunicirati, putem "diskusije", analizirati situaciju i značajno približiti mišljenja o rješenju. U radu ćemo prikazati strukturu i razvoj GDM, navesti najznačajnije informatičke sustave i naznačiti mogućnost primjene u donošenju odluka u području marketing odlučivanja.
Ključne riječi
sustav za podršku grupnom odlučivanju; GDSS; grupno donošenje odluka; GDM; višekriterijalno odlučivanje
Hrčak ID:
222650
URI
Datum izdavanja:
11.12.2000.
Posjeta: 1.241 *