Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

GRUPNO DONOŠENJE ODLUKA U MARKETING ODLUČIVANJU

Ivan Pavlović ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Puni tekst: hrvatski pdf 10.571 Kb

str. 247-255

preuzimanja: 408

citiraj


Sažetak

Sustav za potporu grupnom odlučivanju (GDSS) je širi okvir za grupno donošenje odluka. Dio koji se zadnjih godina značajno razvija je Grupno donošenje odluka (Group decision making), GDM. Značaj GDM je u specifičnosti komuniciranja subjekata pri donošenju odluka i načinu prezentiranja mogućih rješenja. Komunikacijske tehnologije omogućavaju neometanu vezu na velikim udaljenostima, pa eksperti iz najudaljenijih krajeva mogu meuđusobno komunicirati, putem "diskusije", analizirati situaciju i značajno približiti mišljenja o rješenju. U radu ćemo prikazati strukturu i razvoj GDM, navesti najznačajnije informatičke sustave i naznačiti mogućnost primjene u donošenju odluka u području marketing odlučivanja.

Ključne riječi

sustav za podršku grupnom odlučivanju; GDSS; grupno donošenje odluka; GDM; višekriterijalno odlučivanje

Hrčak ID:

222650

URI

https://hrcak.srce.hr/222650

Datum izdavanja:

11.12.2000.

Posjeta: 1.241 *