hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

GRUPNO DONOŠENJE ODLUKA U MARKETING ODLUČIVANJU

Ivan Pavlović ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik

Puni tekst: hrvatski, pdf (10 MB) str. 247-255 preuzimanja: 127* citiraj
APA 6th Edition
Pavlović, I. (2000). GRUPNO DONOŠENJE ODLUKA U MARKETING ODLUČIVANJU. Ekonomska misao i praksa, 9 (2), 247-255. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/222650
MLA 8th Edition
Pavlović, Ivan. "GRUPNO DONOŠENJE ODLUKA U MARKETING ODLUČIVANJU." Ekonomska misao i praksa, vol. 9, br. 2, 2000, str. 247-255. https://hrcak.srce.hr/222650. Citirano 21.10.2021.
Chicago 17th Edition
Pavlović, Ivan. "GRUPNO DONOŠENJE ODLUKA U MARKETING ODLUČIVANJU." Ekonomska misao i praksa 9, br. 2 (2000): 247-255. https://hrcak.srce.hr/222650
Harvard
Pavlović, I. (2000). 'GRUPNO DONOŠENJE ODLUKA U MARKETING ODLUČIVANJU', Ekonomska misao i praksa, 9(2), str. 247-255. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/222650 (Datum pristupa: 21.10.2021.)
Vancouver
Pavlović I. GRUPNO DONOŠENJE ODLUKA U MARKETING ODLUČIVANJU. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2000 [pristupljeno 21.10.2021.];9(2):247-255. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222650
IEEE
I. Pavlović, "GRUPNO DONOŠENJE ODLUKA U MARKETING ODLUČIVANJU", Ekonomska misao i praksa, vol.9, br. 2, str. 247-255, 2000. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222650. [Citirano: 21.10.2021.]

Sažetak
Sustav za potporu grupnom odlučivanju (GDSS) je širi okvir za grupno donošenje odluka. Dio koji se zadnjih godina značajno razvija je Grupno donošenje odluka (Group decision making), GDM. Značaj GDM je u specifičnosti komuniciranja subjekata pri donošenju odluka i načinu prezentiranja mogućih rješenja. Komunikacijske tehnologije omogućavaju neometanu vezu na velikim udaljenostima, pa eksperti iz najudaljenijih krajeva mogu meuđusobno komunicirati, putem "diskusije", analizirati situaciju i značajno približiti mišljenja o rješenju. U radu ćemo prikazati strukturu i razvoj GDM, navesti najznačajnije informatičke sustave i naznačiti mogućnost primjene u donošenju odluka u području marketing odlučivanja.

Ključne riječi
sustav za podršku grupnom odlučivanju; GDSS; grupno donošenje odluka; GDM; višekriterijalno odlučivanje

Hrčak ID: 222650

URI
https://hrcak.srce.hr/222650

Posjeta: 274 *