Ekonomska misao i praksa, Vol. 9 No. 2, 2000.
Ostalo
NAUTIČKI TURIZAM KAO BITAN ČINILAC KVANTITATIVNOG I KVALITATIVNOG RAZVOJA TURISTIČKE PONUDE
Tonko Žabica
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik
Sažetak
Turizam kao masovna međunarodna razmjena ljudi znatno utječe na uspostavljanje bitnih odnosa među subjektima u turističkom prometu, a čiji su interesi u tim odnosima mnogostruki. Ova polivalentnost interesa se prije svega temelji na gospodarskoj koristi turističke ponude, odnosno davatelja turističkih usluga. Turističko trtište je specifično, turistička usluga je kompleksna, a tržište turističkih usluga je heterogeno, posebice kada je riječ o nautičkom turizmu.
Ključne riječi
nautički turizam; nautičko-turistička ponuda; atraktivni faktori; revijalizacija; turističko tržište
Hrčak ID:
222652
URI
Datum izdavanja:
11.12.2000.
Posjeta: 1.105 *