Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

NAUTIČKI TURIZAM KAO BITAN ČINILAC KVANTITATIVNOG I KVALITATIVNOG RAZVOJA TURISTIČKE PONUDE

Tonko Žabica ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Puni tekst: hrvatski pdf 11.765 Kb

str. 259-268

preuzimanja: 531

citiraj


Sažetak

Turizam kao masovna međunarodna razmjena ljudi znatno utječe na uspostavljanje bitnih odnosa među subjektima u turističkom prometu, a čiji su interesi u tim odnosima mnogostruki. Ova polivalentnost interesa se prije svega temelji na gospodarskoj koristi turističke ponude, odnosno davatelja turističkih usluga. Turističko trtište je specifično, turistička usluga je kompleksna, a tržište turističkih usluga je heterogeno, posebice kada je riječ o nautičkom turizmu.

Ključne riječi

nautički turizam; nautičko-turistička ponuda; atraktivni faktori; revijalizacija; turističko tržište

Hrčak ID:

222652

URI

https://hrcak.srce.hr/222652

Datum izdavanja:

11.12.2000.

Posjeta: 1.122 *