Polytechnic and design, Vol. 7 No. 2, 2019.
Professional paper
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2019-7-2-15
UMJETNA INTELIGENCIJA U RAČUNALNIM IGRAMA
Renata Kovačević
; Zagreb University of Applied Sciences, Zagreb, Croatia
Ivan Cesar
; Zagreb University of Applied Sciences, Zagreb, Croatia
Davor Cafuta
; Zagreb University of Applied Sciences, Zagreb, Croatia
Abstract
Danas, visoko razvijena i konkurentna industrija računalnih igara mora proizvoditi sve bolje računalne igre kako bi bila bolja od konkurencije. Kako bi igrače nagnali na što dulje sudjelovanje u igri, proizvođači koriste razne tehnike kako bi one bile zanimljive i izazovne. Ovome u velikoj mjeri pomaže istraživanje u području umjetne inteligencije koja je izuzetno pogodna za razvoj računalnih igara. Igre moraju biti što je više moguće složene i nepredvidljive kako bi pružile igraču zabavu. Ovaj članak istražuje i daje pregled svih najpopularnijih tehnika koje se mogu primijeniti u ovom području
Keywords
AI; računalne igre; FSM; MCST; neuronske mreže; genetski algoritm
Hrčak ID:
223324
URI
Publication date:
24.6.2019.
Visits: 2.622 *