Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Implementacija marketinga društvenih djelatnosti

Marcel Meler ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 442 Kb

str. 203-208

preuzimanja: 344

citiraj


Sažetak

Društveni marketing se sastoji od marketinga društvenih djelatnosti i ostalih područja društvenog marketinga, odnosno socijalnog marketinga (marketinga dobrotvornih i društveno korisnih akcija i organizacija), političkog marketinga, marketinga vjerskih institucija, marketinga ideja i osobnog marketing. Upravljanje marketingom društvenih djelatnosti se također, kao i u poslovnom marketingu, sastoji od planiranja, provedbe i kontrole. U radu se stoga navode temeljna načela planiranja, organizacije, provedbe i kontrole marketinga u subjektima društvenih djelatnosti.

Ključne riječi

marketing društvenih djelatnosti; društveni marketing; socijalni marketing; politički marketing

Hrčak ID:

227983

URI

https://hrcak.srce.hr/227983

Datum izdavanja:

2.5.1994.

Posjeta: 716 *