Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

STVARANJE POTICAJNOGA OKRUŽENJA U DJEČJEMU VRTIĆU ZA KOMUNIKACIJU NA STRANOME JEZIKU

Andreja Silić ; Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 115 Kb

str. 67-84

preuzimanja: 8.301

citiraj


Sažetak

U ovom je radu istaknuta važnost ranog odgoja te stvaranja poticajnoga okruženja za prirodno učenje stranoga jezika u okruženju dječjega vrtića. Posebice je istaknuta važnost uloge odgojitelja, druge djece i odraslih, različitih igara, praktičnoživotnih aktivnosti, priča, pjesama, brojalica i medija s obzirom na djecu rane dobi te osiguravanje uvjeta za odvijanje što prirodnijega procesa ranoga učenja stranoga jezika (nalik onomu učenja materinskoga).
Primijenjen je situacijski pristup odnosno prirodni proces učenja
stranoga jezika u kontekstu svakodnevnih praktičnoživotnih aktivnosti djece, jer puno prije nego što progovore (tijekom predverbalne faze), djeci je potrebno omogućiti što više slušanja govora drugih i stjecanja govornih, komunikacijskih i interakcijskih iskustava u stvarnim životnim situacijama. Korišteno je akcijsko istraživanje s elementima etnografskoga pristupa, jer je na taj način
bilo moguće neposredno pratiti, razmatrati i mijenjati postojeće uvjete poticanja komunikacije na stranome jeziku.

Ključne riječi

akcijsko istraživanje; dječji vrtić; komunikacija na stranome jeziku; poticajno okruženje; praktičnoživotne situacije

Hrčak ID:

21130

URI

https://hrcak.srce.hr/21130

Datum izdavanja:

20.11.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 13.394 *