Skip to the main content

Review article

Društvena participacija u srednjoj školi: Informirano ili uvježbano građanstvo?

Marta Ilardo orcid id orcid.org/0000-0002-9413-4549 ; Department of Educational Study, University of Bologna


Full text: english pdf 211 Kb

page 53-67

downloads: 228

cite


Abstract

Sukladno raspravama o participaciji na nacionalnoj i europskoj razini, (Andersson i dr., 2016; Becquet i dr., 2019), participacija mladih ljudi trebala bi se poticati već u tinejđerskim godinama kao sastavni dio procesa socijalizacije pojedinaca te ishoda u daljnjem životu. Ova rasprava je iznimno važna te reflektira Strukturu europsih obrazovnih susava 2018/19 (Euridyce model). U tom pogledu, ovaj rad istražuje participativni diskurs u odnosu na propise i razvoj participacije u talijanskom nacionalnom kontekstu.

Keywords

mladi; participacija; srednja škola; obrazovni sustav; obrazovni diskursi

Hrčak ID:

232079

URI

https://hrcak.srce.hr/232079

Publication date:

23.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 843 *