Skoči na glavni sadržaj

Odgojno-obrazovne teme , Vol. 2 No. 3-4, 2019.

  • Datum izdavanja: 23.12.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 13.01.2020.

Sadržaj

Puni tekst

Sadržaj (str. 1-2)

Contents (str. 3-4)


Kazalo


Slobodnovremenske aktivnosti učenika srednjih škola (str. 0-0)

Marina Matić Tandarić
Izvorni znanstveni članak


Politička apatija, sofisticirana političnost ili pluralizacija političke participacije studenata? (str. 0-0)

Marko Mrakovčić, Željko Boneta, Željka Ivković Hodžić
Izvorni znanstveni članak


Politike reguliranja obrazovanja manjina: slučaj Slovenije (str. 0-0)

Ana Mlekuž, Tina Vršnik Prše
Prethodno priopćenje


Primjena suvremene tehnologije za procjenu razine ravnoteže kod djece rane školske dobi (str. 0-0)

Sanja Ljubičić, Biljana Trajkovski, Ljubomir Antekoloić
Prethodno priopćenje


Interkulturalnost kao izazov za pristupačnost? (str. 0-0)

Cédric Moreau, Anne-Sophie Destrumelle, Mélissa Arneton
Pregledni rad


Preschool teachers and parental assessments of children’s socio-emotional competencies (str. 0-0)

Maja Ljubetić, Ina Reić Ercegovac, Ana Draganja
Izvorni znanstveni članak


Vilko Petrić: Kineziološka metodika u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (str. 0-0)

Iva Blažević
Recenzija, Prikaz slučaja


Sanja VRCIĆ-MATAIJA: Hrvatski realistički dječji roman (1991. – 2001.) (str. 0-0)

Maja Verdonik
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 22.433 *