Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE

Sandra Soče Kraljević ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 104 Kb

str. 301-307

preuzimanja: 2.790

citiraj


Sažetak

Svrha istraživanja medija sastoji se u pravovremenom usmjeravanju (prenošenju) određenog oglasa “pravim” osobama tj. onima čiju potrebu pokrivamo, prodajemo im proizvod, nudimo uslugu i slično i želimo da do njih dopre informacija. Stoga je potrebno napraviti adekvatan odabir medija, odnosno vrstu medija te vrijeme emitiranja oglasa. Poznato je da najbolji oglas ostaje nezapažen ako nije lansiran preko adekvatnog medija u pravo vrijeme. Zbog navedenih razloga istraživanja medija se sve više razvijaju, a rezultati tih istraživanja danas su sve potrebniji da bi se ostvarilo uspješno tržišno poslovanje i postigla konkurentska prednost. Danas u razvijenim zemljama postoje specijalizirane institucije koje istražuju medije i njihovu učinkovitost.

Ključne riječi

masovni mediji; oblici masovnih medija; utjecaj medija na potrošače; istraživanje tržišta

Hrčak ID:

21533

URI

https://hrcak.srce.hr/21533

Datum izdavanja:

27.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.571 *