Izvorni znanstveni članak
IDENTIFIKACIJA KUPACA I KREIRANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA NOVI PROIZVOD ILI USLUGU
Martina Kušer
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Martina Tomičić Furjan
orcid.org/0000-0002-1078-8220
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Larisa Hrustek
orcid.org/0000-0002-6333-2059
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Sažetak
Razvoj novog proizvoda ili usluge najčešće je iniciran novom potrebom postojećih kupaca. To znači da trenutni proizvod ili usluga više nisu dostatni za potrebe tržišta te je razvoj novog proizvoda ili usluge odgovor na novu potrebu. Međutim, u nekim slučajevima prvo se pojavi ideja za potpuno novi proizvod ili uslugu, za koju još nisu definirani potencijalni kupci. U tom slučaju za novu ideju potrebno je identificirati kupce, njihove potrebe koje će novi proizvod ili usluga zadovoljiti, koje probleme će rješavati te na koji način. U ovom radu biti će opisana primjena suvremenih razvojnih metoda za identifikaciju i profiliranje kupaca te određivanje vrijednosti koje im novi proizvod ili usluga pružaju. Nakon toga će biti opisano kako se rezultati primjene tih metoda mogu iskoristiti kod kreiranja marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu.
Ključne riječi
identifikacija kupaca; profiliranje kupaca; razvojne metode; marketinška strategija
Hrčak ID:
234533
URI
Datum izdavanja:
1.3.2019.
Posjeta: 2.256 *