Stručni rad
GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
Dominik Hudolin
; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 94 Kb
str. 29-40
preuzimanja: 2.751
citiraj
APA 6th Edition
Hudolin, D. (2018). GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2 (2), 29-40. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/234862
MLA 8th Edition
Hudolin, Dominik. "GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 2, br. 2, 2018, str. 29-40. https://hrcak.srce.hr/index.php/234862. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Hudolin, Dominik. "GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 2, br. 2 (2018): 29-40. https://hrcak.srce.hr/index.php/234862
Harvard
Hudolin, D. (2018). 'GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2(2), str. 29-40. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/234862 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Hudolin D. GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2018 [pristupljeno 27.12.2024.];2(2):29-40. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/234862
IEEE
D. Hudolin, "GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.2, br. 2, str. 29-40, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/234862. [Citirano: 27.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 57 Kb
str. 41-41
preuzimanja: 179
citiraj
APA 6th Edition
Hudolin, D. (2018). GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2 (2), 29-40. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/234862
MLA 8th Edition
Hudolin, Dominik. "GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 2, br. 2, 2018, str. 29-40. https://hrcak.srce.hr/index.php/234862. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Hudolin, Dominik. "GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 2, br. 2 (2018): 29-40. https://hrcak.srce.hr/index.php/234862
Harvard
Hudolin, D. (2018). 'GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2(2), str. 29-40. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/234862 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Hudolin D. GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2018 [pristupljeno 27.12.2024.];2(2):29-40. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/234862
IEEE
D. Hudolin, "GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE
", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.2, br. 2, str. 29-40, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/234862. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
Globalizacijski procesi preobražavaju sve aspekte ljudskoga života. Sve veća povezanost i međuovisnost različitih dijelova suvremenoga svijeta očituje se putem novih i suvremenih potreba modernog društva. Globalizacija mijenja gospodarstvo, politiku, kulturu i društvo te postavlja svježe zahtjeve odgoju i obrazovanju. Povezivanje svjetskog tržišta potražuje standardizirane kompetencije i otvorenost za cjeloživotno učenje. Pedagogija kao društvena znanost prihvaća nove izazove te kreira moderan i suvremen odgoj i obrazovanje uključujući nove metode učenja obogaćene informacijsko-komunikacijskim tehnologijama te interkulturalnim vrijednostima i znanjima kao što je učenje stranih jezika. Ubrzani napredak globalnog društva iziskuje ustrajnu potrebu za stalnim i opetovanim usavršavanjem već stečenih kompetencija, ali i učenje novih. Konstantan razvoj i modernizacija odgojno-obrazovnog sustava imperativ je kojeg nameće suvremeno informacijsko i tehnološko društvo.
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; globalizacija; informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT); suvremene kompetencije; učenje stranih jezika
Hrčak ID:
234862
URI
https://hrcak.srce.hr/234862
Datum izdavanja:
21.12.2018.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 4.430
*