Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31192/np.18.1.7

Metodički pristup katoličkom vjerskom odgoju u vrtićima u Bosni i Hercegovini

Alaksandra Šindić orcid id orcid.org/0000-0001-8565-0464 ; Univerzitet u Banjoj Luci, Filozofski fakultet, Banja Luka, BiH
Dijana Andrić ; Magistra predškolskog odgoja, Livno, BiH
Jurka Lepičnik Vodopivec orcid id orcid.org/0000-0003-3238-7660 ; Sveučilište na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Koper, Slovenija
Nives Ličen orcid id orcid.org/0000-0001-5032-4853 ; Sveučilište u Ljubljani, Filozofski fakultet, Ljubljana, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 125 Kb

str. 87-98

preuzimanja: 688

citiraj


Sažetak

U radu se istražuje metodički pristup katoličkom vjerskom odgoju u dječjim vrtićima u Bosni i Hercegovini. Koncept holističkog odgoja teorijski je okvir koji uključuje duhovni odgoj, u ovom istraživanju religijski odgoj. Cilj empirijskog istraživanja je utvrđivanje metodičkih elemenata religijskog odgoja u predškolskim ustanovama Bosne i Hercegovine (vrste odgojno-obrazovnih aktivnosti u religijskom odgoju predškolske djece i njihovu zastupljenost, religijsku klimu) te ih usporediti između javnih i katoličkih vrtića. Rezultati upućuju na to da se često provode praktične i spontane vjerske aktivnosti kada se djeca upoznaju s vjerom, dok su umjetničke aktivnosti osrednje zastupljene; češće se religijske aktivnosti ostvaruju s cijelom grupom, a osrednje se individualizira odgojni rad, te da nema statistički značajne razlike u istraživanim elementima vjerskog odgoja između javnih i katoličkih vrtića.

Ključne riječi

javni i katolički vrtići; predškolska djeca; vjerski odgoj

Hrčak ID:

236018

URI

https://hrcak.srce.hr/236018

Datum izdavanja:

20.3.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.225 *