Izvorni znanstveni članak
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PROCES ZAPOŠLJAVANJA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Dunja Dobrinić
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Sažetak
Društvene mreže kao što su Facebook, LinkedIn, Instagram i druge prepune su informacija koje mogu pomoći i odmoći prilikom donošenja odluke o zapošljavanju. Poslodavci koriste društvene mreže kao koristan alat koji im pomaže u boljem i bržem upoznavanja kandidata koji se prijavljuje na posao, bez iziskivanja dodatnih troškova ili interakcije sa samim kandidatom. Istovremeno poslodavci koriste društvene mreže kako bi objavili oglase za slobodna radna mjesta te kako bi doprli do kvalitetne radne snage brže od konkurencije. Bez obzira da li se društvene mreže koriste kao potpora tradicionalnom načinu zapošljavanja ili primarno za privlačenje kandidata one predstavljaju vrijedan alat u procesu zapošljavanja. Kako bi se istražio utjecaj društvenih mreža na proces zapošljavanja među poslodavcima u Republici Hrvatskoj provedeno je istraživanje o upotrebi društvenih mreža u svrhu zapošljavanja. Rezultati istraživanja pokazuju da veličina poslodavca i problemi s pronalaskom kvalitetne radne snage ne utječu na njihove stavove o upotrebi društvenih mreža u svrhu zapošljavanja.
Ključne riječi
društvene mreže; zapošljavanja; oglas; posao
Hrčak ID:
236225
URI
Datum izdavanja:
15.3.2020.
Posjeta: 2.176 *