Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

PROMJENE U MARKETINŠKIM PROCESIMA POD UTJECAJEM DIGITALNE TRANSFORMACIJE S FOKUSOM NA KORISNIČKO ISKUSTVO

Larisa Hrustek orcid id orcid.org/0000-0002-6333-2059 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Ana Kutnjak orcid id orcid.org/0000-0003-1713-3582 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Snježana Križanić orcid id orcid.org/0000-0002-0834-1710 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 624 Kb

str. 98-106

preuzimanja: 574

citiraj


Sažetak

Očekivanja korisnika u ovo digitalno doba postaju sve veća. Korisnici mijenjaju svoje navike, one postaju sve složenije, a na organizacijama je da ih uspješno prate. Poznavanje korisnika za organizaciju predstavlja izazov zbog kojeg one u svoje poslovanje uvode inovacije kako bi nadišle konkurenciju na tržištu i samim time postale prvi izbor korisnika. Usmjerenost na korisnika, upravo je jedan od fokusa digitalne transformacije. Ona mijenja sferu poslovanja organizacija uzimajući u obzir komunikaciju i suradnju s korisnicima te ih uključuje u sve procese poslovanja. Poslovni procesi su predmet inovacija te se u kontekstu digitalne transformacije očekuje njihova modifikacija i potpuna prilagođenost tržištu te potrebama korisnika. Predmet analize članka predstavljaju promjene koje se javljaju u marketinškim procesima s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva. Istraživanje je provedeno temeljem analize postojeće literature koja naglasak stavlja na digitalnu transformaciju i korisničko iskustvo. Cilj članka je istražiti ulogu i pojam usredotočenosti na klijenta u kontekstu digitalne transformacije marketinških procesa.

Ključne riječi

digitalna transformacija; marketinški procesi; korisničko iskustvo; usmjerenost na korisnika

Hrčak ID:

236239

URI

https://hrcak.srce.hr/236239

Datum izdavanja:

15.3.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.032 *