Informatica museologica, No. 50, 2019.
Stručni rad
Uloga medija u vidljivosti muzeja
Renata Brezinščak
; Hrvatski prirodoslovni muzej, Zagreb
Sažetak
Sve počinje kampanjom – planiranim, organiziranim i koordiniranim provođenjem promotivnih aktivnosti koje uključuju medije, odnose s javnošću, vanjsko oglašivanje, izravne komunikacije i publicitet, a svima je cilj informiranje, prodaja određenog proizvoda ili usluge, stvaranje imidža pojedine marke, proizvoda ili usluge te organizacije, odnosno stjecanje potvrde o dobrom izboru. To su marketinške kampanje koje zahtijevaju temeljito istraživanje, uz pridavanje velike pozornosti svakom detalju kako bi se rizici sveli na minimum te kako bi se kampanjom uspješno ostvarili ciljevi.
Ključne riječi
Marketing; Mediji; Kreativna strategija; Marketinška komunikacija
Hrčak ID:
238659
URI
Datum izdavanja:
2.12.2019.
Posjeta: 1.157 *