Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Uloga medija u vidljivosti muzeja

Renata Brezinščak ; Hrvatski prirodoslovni muzej, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 539 Kb

str. 134-140

preuzimanja: 434

citiraj


Sažetak

Sve počinje kampanjom – planiranim, organiziranim i koordiniranim provođenjem promotivnih aktivnosti koje uključuju medije, odnose s javnošću, vanjsko oglašivanje, izravne komunikacije i publicitet, a svima je cilj informiranje, prodaja određenog proizvoda ili usluge, stvaranje imidža pojedine marke, proizvoda ili usluge te organizacije, odnosno stjecanje potvrde o dobrom izboru. To su marketinške kampanje koje zahtijevaju temeljito istraživanje, uz pridavanje velike pozornosti svakom detalju kako bi se rizici sveli na minimum te kako bi se kampanjom uspješno ostvarili ciljevi.

Ključne riječi

Marketing; Mediji; Kreativna strategija; Marketinška komunikacija

Hrčak ID:

238659

URI

https://hrcak.srce.hr/238659

Datum izdavanja:

2.12.2019.

Posjeta: 821 *