Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

IZAZOVI U PERCEPCIJI I PRIJEVODU ENGLESKOG POSLOVNOG NAZIVLJA U HRVATSKOM JEZIKU

Ivana Bratić orcid id orcid.org/0009-0003-0024-8129 ; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska
Ivana Kardum Goleš orcid id orcid.org/0000-0002-0819-8555 ; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska
Goran Crnica orcid id orcid.org/0000-0001-8635-3023 ; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 74 Kb

str. 183-190

preuzimanja: 269

citiraj


Sažetak

Svi možemo svjedočiti da su globalna ekonomija, upotreba Interneta i društvenih medija rezultirali većim brojem engleskog poslovnog nazivlja koji kruži na globalnoj razini, što neizostavno utječe i na hrvatski jezik. Autori u ovom radu analiziraju različite prijevode pojedinih često korištenih izraza poslovnog engleskog iz udžbenika i razlike u njihovoj percepciji na engleskom i hrvatskom jeziku. Te razlike mogu biti posljedica uključivanja studenata u novo društveno i obrazovno okruženje, njihovog prethodnog poznavanja engleskog jezika i stjecanja novog vokabulara za posebne svrhe tijekom studija na Veleučilištu u Šibeniku.

Ključne riječi

globalizacija, konceptualno značenje, jezik u kontekstu, društvena pozadina, prijevodi.

Hrčak ID:

241622

URI

https://hrcak.srce.hr/241622

Datum izdavanja:

27.7.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 917 *