Stručni rad
DEBATA: RAZVIJANJE KRITIČKOG MIŠLJENJA I JEZIČNIH VJEŠTINA
Romana Zelenjak
; Gimnazija Ptuj
Sažetak
Pod imenom debate većina zamišlja raspravu u kojoj dvoje ili više ljudi brane različite ili čak suprotstavljene poglede na određeni problem, istovremeno pokušavajući uvjeriti publiku i sudionike da imaju pravo. Debata u učionici u osnovi je upravo to, ali nudi studentima mnogo više od „bojnog polja za mjerenje snage argumenata“. Dobro razrađena i vođena debata omogućava studentima da se suprotstave, istraže i bolje razumiju različite, čak i oprečne stavove. Priprema za raspravu zahtijeva analizu i produbljivanje u određenu temu, kao i znatnu količinu kritičkog mišljenja. Učenici usvajaju određenu količinu znanja s kojima mogu argumentirati svoje mišljenje, što ne znači da je to i njihovo osobno mišljenje; to je često jedinstvena prilika za učenje. Debata promiče sposobnost komunikacije i suradnje, razvija govorne vještine, promiče motivaciju, znatiželju i socijalne vještine te je zabavna i vrlo učinkovita tehnika učenja.
Ključne riječi
rasprava, argumentacija, kritičko razmišljanje, socijalne vještine, lekcije engleskog jezika
Hrčak ID:
246885
URI
Datum izdavanja:
1.1.2021.
Posjeta: 4.125 *