Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.2.2.23
KRIZNO KOMUNICIRANJE KROZ PERSPEKTIVU POTROŠAČA
Sandra Jelčić
orcid.org/0000-0002-0397-6119
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, BiH
Mirela Mabić
orcid.org/0000-0002-1529-7797
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, BiH
Sažetak
Krizna situacija prekida uobičajeno poslovanje poduzeća te zahtijeva specifičnu komunikaciju s dionicima. Dobra komunikacija u kriznoj situaciji može unaprijediti ugled poduzeća. S druge strane, loše upravljanje ili izostanak komunikacije može narušiti ugled i ugroziti opstanak. Stoga krizno komuniciranje predstavlja jedno od najvažnijih vidova suvremenih komunikacija. Bez obzira na to je li riječ o velikome međunarodnom ili malom poduzeću potrebno je izraditi plan komunikacije tijekom krizne situacije. Literatura iz područja kriznoga komuniciranja obiluje savjetima i naputcima kako planirati, organizirati i provoditi krizno komuniciranje. Međutim, oskudniji je dio literature o reakcijama potrošača na komunikaciju poduzeća u kriznim situacijama. Spoznaje o reakcijama potrošača važne su za unapređenje budućih planova kriznoga komuniciranja.
U radu će se, stoga, istražiti stavovi potrošača o komunikaciji poduzeća u kriznim situacijama te dati preporuke za uspješnije krizno komuniciranje u ovisnosti o rezultatima provedenoga istraživanja.
Ključne riječi
kriza, krizno komuniciranje, stavovi potrošača
Hrčak ID:
247239
URI
Datum izdavanja:
4.12.2020.
Posjeta: 1.859 *