Odgojno-obrazovne teme, Vol. 3 No. 5, 2020.
Izvorni znanstveni članak
Stavovi učitelja i roditelja učenika osnovnih škola o nastavi na daljinu
Natalija Ćurković
orcid.org/0000-0002-3731-9619
; Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Zagreb, Hrvatska
Sandro Krašić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ivana Katavić
; Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Zdravstvena kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa uzrokovala je premještanje nastave u
mrežno okruženje. Cilj je ovoga istraživanja ispitati i usporediti stavove učitelja i roditelja o
različitim aspektima nastave na daljinu. Ispitivani aspekti su: općeniti stav o nastavi na daljinu,
stavovi o komunikaciji između roditelja i učitelja, zadacima i materijalima korištenima u
nastavi na daljinu te napretku učenika, načinima ocjenjivanja i zaključnim ocjenama. Stavovi
su se ispitivali mrežnim upitnikom te se pokazalo kako najviše slaganje postoji u aspektu
komunikacije i općenitom stavu o nastavi na daljinu. Najniže slaganje između roditelja i učitelja
pokazalo se u aspektima zadavanja zadataka te načinu vrednovanja gdje roditelji naspram
učitelja pozitivnije procjenjuju vlastitu djecu. Stavovi roditelja i učitelja o nastavi na daljini se
zbog velikog uzorka korištenog u ovom istraživanju produbljuju, a opća saznanja o nastavi na
daljinu mogu se generalizirati na druge sustave i populacije.
Ključne riječi
koronavirus; nastava na daljinu; roditelji; stavovi; učitelji
Hrčak ID:
249112
URI
Datum izdavanja:
22.10.2020.
Posjeta: 2.886 *