Stručni rad
Trendovi u prenošenju komunikacijskih poruka putem radija
Silvija Londero Šimleša
; Media servis global, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Odnos medija i PR-a međusobno je ovisan. Mediji su presudni za postojanje odnosa s javnošću jer predstavljaju važan kanal prema zainteresiranoj javnosti, dok su odnosi s javnošću za medije jedan od značajnijih izvora informacija. Ključna pretpostavka dobre suradnje urednika i novinara sa stručnjacima za odnose s javnošću jest međusobno razumijevanje, ali i kvalitetan sadržaj. Razina tog odnosa utječe i na samo prenošenje poruke do publike. Radio se zbog brzine u prenošenju poruke prometnuo u moćnu i utjecajnu platformu, važnu za pravovremeno širenje vijesti i emitiranje poruka, a njegova jednostavnost čini ga jednim od najvažnijih sredstava komunikacije.
Ključne riječi
mediji; odnosi s javnošću; radio; medijska publika; prenošenje poruke
Hrčak ID:
254944
URI
Datum izdavanja:
20.1.2021.
Posjeta: 1.447 *