Skoči na glavni sadržaj
Oznaka časopisa u Hrčku

Communication Management Review

logo Communication Management Review

Communication Management Review je međunarodni akademski časopis otvorenog pristupa koji izdaje Veleučilište Edward Bernays. U radu ovog časopisa sudjeluju ugledni inozemni i hrvatski znanstvenici s fokusom na komunikacijski menadžment, koji izlazi dva puta godišnje i objavljuje kvalitetne akademske i stručne radove iz odnosa s javnošću, marketinga, politologije, komunikologije, menadžmenta i srodnih disciplina. Interdisciplinarni karakter časopisa omogućuje cjelovit pristup komunikacijskom menadžmentu koji je zbog dinamičnih pojava i procesa posredno i neposredno povezan s drugim disciplinama i njihovim temama istraživanja. Dodatna vrijednost časopisa je nastojanje povezivanja znanosti i prakse, čiji su pristupi različiti, ali čija je suradnja neophodna za razumijevanje novih trendova i dinamičnih procesa suvremenog svijeta. Cilj nam je postati inovativan, atraktivan i moderan međunarodni znanstveni časopis. Pošaljite svoj članak ovdje https://hrcak.srce.hr/ojs/index.php/commreview/about/submissions

  • Recenzija: vanjske recenzije, pretežito tuzemna, samo znanstveni i stručni radovi, dvostruko slijepa, dvostruka
  • Prva godina izlaženja: 2016.
  • Učestalost izlaženja: 2
  • Područja pokrivanja: Informacijske i komunikacijske znanosti, Društvene znanosti
  • Uključen u Hrčak: 22.09.2016.
  • Prava korištenja: Sukladno zakonu i akademskim pravilima, čitatelji imaju pravo sadržaj časopisa čitati, pregledavati, kopirati, spremati, prosljeđivati i koristiti u druge svrhe bez prethodne suglasnosti izdavača, uredništva ili autora. Autori članaka objavljenih u Communication Management Reviewu zadržavaju autorsko pravo. Navedena prava su u skladu s BOAI definicijom otvorenog pristupa. Časopis Communication Management Review koristi se uvjetima Creative Commons licence CC BY-NC-ND. Časopis ne naplaćuje nikakve troškove autorima prilikom zaprimanja ili objavljivanja članaka ili drugih priloga.