Skoči na glavni sadržaj
Oznaka časopisa u Hrčku

Communication Management Review

logo Communication Management Review

Communication Management Review je znanstveni časopis koji izdaje Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment. Izlazi dvaput godišnje, a objavljuje znanstvene i stručne radove iz područja odnosa s javnošću, medija, komunikologije, marketinga i menadžmenta, na engleskom i hrvatskom jeziku. Comunication Management Review ne naplaćuje troškove autoricama i autorima niti kod predaje rada niti za objavljivanje rada. Sve troškove objave rada snosi izdavač.

  • Recenzija: vanjske recenzije, pretežito tuzemna, samo znanstveni i stručni radovi, dvostruko slijepa, dvostruka
  • Prva godina izlaženja: 2016.
  • Učestalost izlaženja: 2
  • Područja pokrivanja: Informacijske i komunikacijske znanosti, Društvene znanosti
  • Uključen u Hrčak: 22.09.2016.
  • Prava korištenja: Sukladno zakonu i akademskim pravilima, čitatelji imaju pravo sadržaj časopisa čitati, pregledavati, kopirati, spremati, prosljeđivati i koristiti u druge svrhe bez prethodne suglasnosti izdavača, uredništva ili autora. Autori članaka objavljenih u Communication Management Reviewu zadržavaju autorsko pravo. Navedena prava su u skladu s BOAI definicijom otvorenog pristupa. Časopis Communication Management Review koristi se uvjetima licencija Creative Commonsa.