Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.31192/np.19.2.9
Razmatranje slike djeteta u povijesnome i društvenome kontekstu modernoga potrošačkoga društva u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini
Katarina Dadić
; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, Hrvatska
Ružica Bešlić Grbešić
; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, Hrvatska
Vlatko Smiljanić
orcid.org/0000-0001-9835-0591
; Sveučilište u Zagrebu, Znanstveni zavod Fakulteta hrvatskih studija, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Autori su raščlanili rezultate pedagoških, povijesnih, socioloških i komunikoloških istraživanja koja obrađuju pedagošku destigmatizaciju djece ostvarenih u Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini, gdje dosad nije bilo sličnih pluriperspektivnih radova, a literature o toj temi gotovo da i nema. Pedagoška destigmatizacija djece značajno je izazvana povijesnim kontekstom u kojem su se Hrvatska te Bosna i Hercegovina nalazile od sredine do kraja 20. stoljeća. Žarište rada je na teorijskim uporištima pedagoške destigmatizacije i na pedagoškim oblicima dječjega »oslobađanja«. Nakana je dosegnuti novo razumijevanje djeteta u suvremenoj pedagogiji kao subjekta destigmatizacije s posebnim naglaskom na povijest, medije i potrošačko okruženje.
Ključne riječi
djetinjstvo; mediji; pedagogizacija; potrošačko društvo; povijesni kontekst
Hrčak ID:
260522
URI
Datum izdavanja:
16.7.2021.
Posjeta: 1.742 *