Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.22522/cmr20210166

Analiza korištenja preventivne aktivnosti kao odgovora na nadolazeću krizu u javnom sektoru

Ivana Jeleč orcid id orcid.org/0000-0003-2067-7396 ; Visoko učilište Algebra, Zagreb, Hrvatska
Renata Potočnik ; Millenium promocija, Zagreb, Hrvatska
Maja Samardžić ; Millenium promocija, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.190 Kb

str. 88-103

preuzimanja: 486

citiraj


Sažetak

Krizno komuniciranje jedno je od najizazovnijih i najsloženijih područja praktične primjene odnosa s javnošću. Javni sektor se, zbog tromosti sustava, vrlo često spominje i u kontekstu neučinkovite komunikacije, a to uključuje i reaktivan pristup kriznoj komunikaciji. U suprotnosti s ponuđenim stereotipom, ovaj rad proučava studiju slučaja krizne komunikacije u kojemu je čelnik javne institucije primijenio strategiju preventivnog protuodgovora i svojim proaktivnim istupom uzrokovao kriznu situaciju u javnoj instituciji koju je vodio te negativan publicitet. S ciljem ispitivanja ispravnosti ovog pristupa, ujedno i prvog takvog slučaja u komunikaciji hrvatskih javnih institucija, analizirane su naslovnice triju najčitanijih dnevnih listova u Hrvatskoj – 24sata, Večernjeg lista i Jutarnjeg lista – njihova online izdanja te još deset najčitanijih news portala u razdoblju od 24. rujna do 18. listopada, odnosno od sazivanja izvanredne konferencije za medije i početka krize do razrješenja Dubravka Ponoša s funkcije direktora Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Ključne riječi

krizno komuniciranje; preventivni protuodgovor; Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost

Hrčak ID:

261008

URI

https://hrcak.srce.hr/261008

Datum izdavanja:

27.7.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 928 *