Stručni rad
MATEMATIČKE IGRE U 3. RAZREDU
Mateja Erjavec Mihovec
; OŠ Louisa Adamiča, Grosuplje
Sažetak
Igra je vrlo važan dio procesa učenja u učionici. Kroz igru su učenici motivirani za rad, a istovremeno mnogo i nauče. Igrom zadovoljavaju različite potrebe, opuštaju se, povećavaju samopouzdanje i razvijaju svoje sposobnosti. Kao učiteljica u trećem razredu osnovne škole u ovom sam radu predstavila neke od aktivnosti kojima se koristim u nastavi matematike. Obuhvaćaju različite aktivnosti igre i kretanja zahvaljujući kojima se učenici lakše nauče, koncentriraju i motiviraju za rad. S uvođenjem aktivnosti započinjem sredinom rujna kad pobliže upoznam svoje učenike i njihove potrebe. Igre i aktivnosti prilagođavam učenicima i nastavnim temama tijekom cijele školske godine, pa ih učenici već poznaju i ne moramo uvijek iznova objašnjavati upute za rad. Osim navedenih aktivnosti, u nastavi se koristimo i matematičkim pričama, matematičkim i logičkim mozgalicama, interaktivnim zadatcima i programom Brain Gym (vježbe za mozak) kako bismo olakšali učenje.
Ključne riječi
3. razred, različite igre, aktivnosti koje uključuju kretanje, učenje, motivacija
Hrčak ID:
264020
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 1.639 *