Skip to the main content

Professional paper

UPOTREBA MIKROSKOPA U NASTAVI PRIRODNIH ZNANOSTI

Simona Žohar ; OŠ Livada, Velenje


Full text: croatian pdf 315 Kb

page 770-777

downloads: 341

cite


Abstract

Mikroskopija među osnovnoškolcima smatra se jednom od najzanimljivijih praktičnih aktivnosti. Učenici šestih razreda prvi su put samostalno rukovali mikroskopom, motivacija je bila vrlo visoka. Već su vidjeli mikroskop, vidjeli su kap vode kroz okular u četvrtom razredu, ali ne svi. Nisu govorili o mikroskopu i njegovom radu, znali su, da uz pomoć mikroskopa možemo vidjeti predmete koji nisu vidljivi golim okom. Na nastavi prirodoslovlja učili su o radu mikroskopa, te su kroz samostalan praktični rad naučili pripremiti mikroskopski uzorak, pravilno ga izoštriti, promatrati i skicirati ono što vide. Učenici su bili aktivni, postavljali su pitanja, formulirali ideje, objašnjavali, dakle, razvijali prirodoslovne kompetencije.

Keywords

mikroskopija, samostalnost, razvoj prirodoslovnih vještina

Hrčak ID:

265331

URI

https://hrcak.srce.hr/265331

Publication date:

1.11.2021.

Visits: 652 *