Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

VIDEOLEKCIJE U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA – NJIHOVA SVRHA I OBLIKOVANJE

Marijana Češi ; Agencija za odgoj i obrazovanje


Puni tekst: hrvatski pdf 194 Kb

str. 9-27

preuzimanja: 345

citiraj


Sažetak

Kreiranje videolekcije, jednoga od novijih digitalnih nastavnih sredstava, izazovan je i složen proces. Osim temeljnih generičkih i stručnih nastavničkih kompetencija, od učitelja/nastavnika zahtijeva i visoku razinu digitalne i medijske pismenosti. Pri izradi videolekcije valja misliti o nizu metodičkih čimbenika koji su zadani tim medijem da bi se omogućila interakcija između učenika i sadržaja učenja. Najvažnije su aktivnosti učenja koje se trebaju dinamično izmjenjivati te svojom različitošću i dinamičnom izmjenom održavati motivaciju te koncentraciju i pažnju korisnika (učenika). U ovome se radu oprimjeruju postupci i etape u izradi videolekcija te se opisuje svrha i namjena njezinih pojedinih sastavnica.

Ključne riječi

videolekcija; aktivnosti učenja; nastava hrvatskoga jezika; etape izrade videolekcije

Hrčak ID:

265592

URI

https://hrcak.srce.hr/265592

Datum izdavanja:

2.11.2021.

Posjeta: 790 *