Case report
Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije
Marina Guzonski
orcid.org/0000-0002-2365-503X
; Libertas međunarodno sveučilište
Full text: english pdf 478 Kb
page 245-261
downloads: 182
cite
APA 6th Edition
Guzonski, M. (2021). Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije. Acta Economica Et Turistica, 7 (2), 245-261. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/266917
MLA 8th Edition
Guzonski, Marina. "Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije." Acta Economica Et Turistica, vol. 7, no. 2, 2021, pp. 245-261. https://hrcak.srce.hr/index.php/266917. Accessed 22 May 2024.
Chicago 17th Edition
Guzonski, Marina. "Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije." Acta Economica Et Turistica 7, no. 2 (2021): 245-261. https://hrcak.srce.hr/index.php/266917
Harvard
Guzonski, M. (2021). 'Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije', Acta Economica Et Turistica, 7(2), pp. 245-261. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/266917 (Accessed 22 May 2024)
Vancouver
Guzonski M. Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije. Acta Economica Et Turistica [Internet]. 2021 [cited 2024 May 22];7(2):245-261. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/266917
IEEE
M. Guzonski, "Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije", Acta Economica Et Turistica, vol.7, no. 2, pp. 245-261, 2021. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/266917. [Accessed: 22 May 2024]
Full text: croatian pdf 478 Kb
page 245-261
downloads: 380
cite
APA 6th Edition
Guzonski, M. (2021). Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije. Acta Economica Et Turistica, 7 (2), 245-261. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/266917
MLA 8th Edition
Guzonski, Marina. "Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije." Acta Economica Et Turistica, vol. 7, no. 2, 2021, pp. 245-261. https://hrcak.srce.hr/index.php/266917. Accessed 22 May 2024.
Chicago 17th Edition
Guzonski, Marina. "Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije." Acta Economica Et Turistica 7, no. 2 (2021): 245-261. https://hrcak.srce.hr/index.php/266917
Harvard
Guzonski, M. (2021). 'Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije', Acta Economica Et Turistica, 7(2), pp. 245-261. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/266917 (Accessed 22 May 2024)
Vancouver
Guzonski M. Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije. Acta Economica Et Turistica [Internet]. 2021 [cited 2024 May 22];7(2):245-261. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/266917
IEEE
M. Guzonski, "Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije", Acta Economica Et Turistica, vol.7, no. 2, pp. 245-261, 2021. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/266917. [Accessed: 22 May 2024]
Abstract
Upravljanje marketingom kroz marketing strategije u segmentu turizma ima ključnu ulogu u stvaranju prepoznatljivosti određene turističke destinacije odnosno destinacijsko pozicioniranje i stvaranje destinacijskog brenda. Svrha ovog rada je ukazati na važnost i prednosti strateškog marketinškog planiranja i promišljanja u smislu destinacijskog pozicioniranja, prepoznatljivosti i stvaranju destinacijskog brenda. Istraživanje ima za cilj prikazati na primjeru grada Vukovara na koji način strateško marketinško planiranje uz jasnu viziju i kontinuirano i integrirano djelovanje svih sudionika može rezultirati pozitivnim turističkim rezultatima, kako bi se mogle istaknuti i daljnje mogućnosti i preporuke za razvoj.
Keywords
upravljanje marketingom; marketing strategije; pozicioniranje; destinacijski marketing; destinacijski brend
Hrčak ID:
266917
URI
https://hrcak.srce.hr/266917
Publication date:
8.12.2021.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.216
*