Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4361
Vlakna i više: pedagoški afekti ženskoga umjetničkog kolektiva
Anita Sinner
orcid.org/0000-0002-6986-8137
; Concordia University Faculty of Fine Arts 515 Ste. Catherine St. West, EV 2.705, Montreal, Quebec, Canada
Elly Yazdnapanah
orcid.org/0000-0003-4373-674X
; Concordia University Faculty of Fine Arts 515 Ste. Catherine St. West, EV 2.705, Montreal, Quebec, Canada
Sažetak
ovoj studiji slučaja istražujemo kako je skupina zrelih tekstilnih umjetnica,
znana kao Vlakna i više (ViV), trajno doprinijela svojim ruralnim zajednicama
kroz umjetničko djelovanje, oboje unutar kruga ili grupe članova i u široj zajednici.
Tijekom gotovo dvadeset godina, ViV je uspješno održavao svoj umjetnički kolektiv
stvarajući pedagoške afekte na dvogodišnjim izložbama, kao mjestima razvijanja
svijesti o kreativnom izričaju te poticao recipročni dijalog s općom javnosti o
načinima izrade, dijeljenja i stvaranja umjetnosti. Na taj način umjetnički događaji
nedvojbeno su postali oblik stvaranja znanja te služili cjeloživotnom učenju i
ruralnom umjetničkom obrazovanju, nadograđujući neformalne razmjene koje
demonstriraju kontinuiranu i vitalnu predanost njegovanju i održavanju lokalnoga
društveno-kulturološkog angažmana.
Ključne riječi
neformalno učenje; pedagoška događanja; praksa socijalne umjetnosti; seosko umjetničko obrazovanje; umjetnički kolektivi
Hrčak ID:
272154
URI
Datum izdavanja:
28.12.2021.
Posjeta: 1.089 *