Stručni rad
https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini
Sarina Bakić
; Fakultet političkih nauka – Univerzitet u Sarajevu, Sarajevo, BiH
Puni tekst: hrvatski pdf 104 Kb
str. 61-69
preuzimanja: 436
citiraj
APA 6th Edition
Bakić, S. (2021). Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini. South Eastern European Journal of Communication, 3 (1), 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
MLA 8th Edition
Bakić, Sarina. "Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini." South Eastern European Journal of Communication, vol. 3, br. 1, 2021, str. 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bakić, Sarina. "Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini." South Eastern European Journal of Communication 3, br. 1 (2021): 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Harvard
Bakić, S. (2021). 'Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini', South Eastern European Journal of Communication, 3(1), str. 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Vancouver
Bakić S. Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini. South Eastern European Journal of Communication [Internet]. 2021 [pristupljeno 22.12.2024.];3(1):61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
IEEE
S. Bakić, "Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini", South Eastern European Journal of Communication, vol.3, br. 1, str. 61-69, 2021. [Online]. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Puni tekst: engleski pdf 171 Kb
str. 69-69
preuzimanja: 96
citiraj
APA 6th Edition
Bakić, S. (2021). Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini. South Eastern European Journal of Communication, 3 (1), 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
MLA 8th Edition
Bakić, Sarina. "Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini." South Eastern European Journal of Communication, vol. 3, br. 1, 2021, str. 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bakić, Sarina. "Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini." South Eastern European Journal of Communication 3, br. 1 (2021): 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Harvard
Bakić, S. (2021). 'Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini', South Eastern European Journal of Communication, 3(1), str. 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Vancouver
Bakić S. Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini. South Eastern European Journal of Communication [Internet]. 2021 [pristupljeno 22.12.2024.];3(1):61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
IEEE
S. Bakić, "Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini", South Eastern European Journal of Communication, vol.3, br. 1, str. 61-69, 2021. [Online]. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Sažetak
Rad predstavlja kraći osvrt na neke od najvažnijih aspekata uloge medija kada su u pitanju osnaživanje i reafirmacija kulturnoga identiteta određene zajednice. Riječ je o pokušaju novoga otvaranja problemskoga pitanja kulturnih identiteta i komunikacije preko medija. Poveznicu komunikacije i kulturnoga identiteta možemo pronaći u pojmovima Drugi i Drugačiji bez kojih je nemoguće odgovoriti na temeljna pitanja: Tko sam ja? / Tko smo mi?. Nadalje, tehničke mogućnosti univerzalnoga širenja simboličkih sadržaja na mnogobrojne, heterogene i široko rasprostranjene primatelje, prema načelima industrijske robe, prate tendencije standardizacije i stereotipnosti. S druge strane, polazeći od njihova zajedničkog kulturnog modela, na primjeru društvenih mreža vidljivo je kako mediji mogu zadovoljiti samo jedan dio psiholoških potreba, ali ne i autentična ljudska htijenja i aspiracije.
Ključne riječi
komunikacija; mediji; kultura; kulturni identitet; Drugi; Drugačiji
Hrčak ID:
272224
URI
https://hrcak.srce.hr/272224
Datum izdavanja:
30.6.2021.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.184
*