Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2021-9-1-01

DRUŠTVENO KORISNO UČENJE U NASTAVI STRANOG JEZIKA STRUKE

Tamara Tolnauer- Ackermann ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Vrbik 8, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 318 Kb

str. 1-8

preuzimanja: 240

citiraj


Sažetak

Društveni angažman visokih učilišta, viđen kao suradnja visokih učilišta i njihovih širih zajednica, podrazumijeva više od transfera tehnologije i znanja te uključuje aktivnu razmjenu resursa pri rješavanju društvenih pitanja.Jedan od načina na koje visoka učilišta mogu povećati svoj društveni angažman jest društveno korisno učenje, nastavna metoda koja objedinjuje pozitivne efekte stručne prakse s rješavanjem gorućih problema zajednice u kojoj visoko učilište djeluje, kroz uključivanje studenata u strukturiran rad u zajednici. Ovakav angažman studenata podjednako je koristan za same studente koji stječu vrijedno iskustvo, za visoka učilišta koja se snažnije uključuju u svoju zajednicu, kao i za samu zajednicu koja dobiva dobrodošlu pomoć. Važna komponenta društveno korisnog učenja jest postizanje ishoda učenja i njihovo vrednovanja.Nastava stranih jezika struke posebno je pogodna za primjenu ove metode, na što upućuju rezultati istraživanja i brojni primjeri dobre prakse.

Ključne riječi

društveni angažman visokih učilišta; društveno korisno učenje; nastava stranog jezika struke

Hrčak ID:

273576

URI

https://hrcak.srce.hr/273576

Datum izdavanja:

20.4.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 689 *