Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32728/mo.16.2.2021.06

DJECA U RIZIKU ZA RAZVOJ EMOCIONALNIH PROBLEMA I PROBLEMA U PONAŠANJU

Anja Valenčić Štemberger ; Osnovna škola Jelšane, Jelšane Republika Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 327 Kb

str. 123-136

preuzimanja: 961

citiraj


Sažetak

Rano otkrivanje socijalnih i emocionalnih problema te problema u ponašanju ključno je za zdrav i optimalan razvoj predškolskoga djeteta. Ovi problemi nestaju tijekom predškolskoga razdoblja, dok se drugi nastavljaju i mogu predstavljati rizik od socijalne neprilagođenosti. Stoga je važno obratiti pažnju na rano prepoznavanje i prevenciju tih problema. U ovom članku obrađujemo pojam socijalnih i emocionalnih problema i problema u ponašanju kod djece predškolske dobi te smjernice za prevenciju. Kao univerzalni model ranoga otkrivanja tih problema, predstavljamo piramidalni model koji može spriječiti i smanjiti pojavu problema i na taj način doprinijeti boljem socijalnom i emocionalnom razvoju djece u predškolskoj dobi.

Ključne riječi

problemi u ponašanju, socijalni i emocionalni problemi, dijete predškolske dobi, socijalna kompetencija, prevencija, intervencija.

Hrčak ID:

273863

URI

https://hrcak.srce.hr/273863

Datum izdavanja:

15.3.2022.

Posjeta: 1.574 *