Stručni rad
https://doi.org/10.32728/mo.16.2.2021.06
DJECA U RIZIKU ZA RAZVOJ EMOCIONALNIH PROBLEMA I PROBLEMA U PONAŠANJU
Anja Valenčić Štemberger
; Osnovna škola Jelšane, Jelšane Republika Slovenija
Sažetak
Rano otkrivanje socijalnih i emocionalnih problema te problema u ponašanju ključno je za zdrav i optimalan razvoj predškolskoga djeteta. Ovi problemi nestaju tijekom predškolskoga razdoblja, dok se drugi nastavljaju i mogu predstavljati rizik od socijalne neprilagođenosti. Stoga je važno obratiti pažnju na rano prepoznavanje i prevenciju tih problema. U ovom članku obrađujemo pojam socijalnih i emocionalnih problema i problema u ponašanju kod djece predškolske dobi te smjernice za prevenciju. Kao univerzalni model ranoga otkrivanja tih problema, predstavljamo piramidalni model koji može spriječiti i smanjiti pojavu problema i na taj način doprinijeti boljem socijalnom i emocionalnom razvoju djece u predškolskoj dobi.
Ključne riječi
Hrčak ID:
273863
URI
Datum izdavanja:
15.3.2022.
Posjeta: 2.640 *